Avonturen in Costa Rica - Reisverslag uit Monte Verde, Costa Rica van Jeroen Berkenbosch - WaarBenJij.nu Avonturen in Costa Rica - Reisverslag uit Monte Verde, Costa Rica van Jeroen Berkenbosch - WaarBenJij.nu

Avonturen in Costa Rica

Door: Yvonne & Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 Januari 2010 | Costa Rica, Monte Verde

Tienes de la playa el mar está tranquilo? (Heb jij van de stranden: de zee is rustig?)
No, no tengo (nee, heb ik niet?)
Y tú, tienes de las vacaciones vamos a la playa? (en jij, heb jij van vakantie: gaan we naar het strand?)
no, mala suerte! (nee pech gehad!)

Met een spoedcursus Spaans kwartet op zak is het op 15 januari om 1 uur ’s nachts dan eindelijk zover. Wij gaan naar Costa Rica!! Geheel in stijl crossen we in een gloednieuwe Mercedes taxi van Jeroen zijn oom richting Dusseldorf, vanwaar we via Madrid naar San José (Zan Gossee) vliegen . Een hele zit later dalen we binnen het Costa Ricaanse luchtruim. Vanuit ons raampje zien wij de top van een vulkaan net boven het wolkendek pieken. Vanuit de Krater schiet een enorme witte rookpluim omhoog. Hoe vet is dat!! We zijn nog niet eens geland en we hebben de eerste actieve vulkaan al gespot.

Wil je weten wat voor avonturen wij beleven, volg dan deze blog!

Liefs,

Yvonne en Jeroen

• 17 Januari 2010 - 19:38

Marion & Rolf:

Hey Fam,

Eindelijk een berichtje van jullie gehad. Rolf is een beetje boos op jullie omdat jullie hem niet gebeld hebben vandaag voor zijn verjaardag. Lina is hier vanmiddag ff geweest om te vertellen van het mailtje en de leuke actieve dingen die jullie al gedaan hebben. Geniet ervan en we zien jullie over een paar weekjes.

• 17 Januari 2010 - 19:45

Ceciel:

Haa Yv!

Superleuk al wat van je te horen!!
    Geniet er nog van samen!!

xx

• 17 Januari 2010 - 19:55

Kinan:

Kom maar op met die verhalen, kan niet wachten!!

Have fun!!

• 17 Januari 2010 - 20:39

Pa En Ma B.:

Hey Kids

Leuk om zo wat van jullie te lezen. We zijn benieuwd naar de rest.
    Bedankt voor de mail. Het was fijn om wat van jullie te horen. Geniet lekker samen!

• 17 Januari 2010 - 20:58

Jasper:

Hey!

Wat leuk! Gelukkig is jullie reis voorspoedig verlopen. En wat een entree direct! Ontzettend veel plezier toegewenst daar.

Groetjes,
    Jasper

• 17 Januari 2010 - 21:13

Evelien Kr.:

Jaaaa, het avontuur gaat beginnen. Ga ongelofelijk genieten! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs.

• 18 Januari 2010 - 05:56

Dennis:

Heey!
    Leuk om nu al een bericht van jullie te hebben, ik zal met spanning de verhalen lezen :-)
    Heel veel plezier daar en laat gauw weer wat horen

Kusjes

• 18 Januari 2010 - 10:10

Lisette S:

Hee yvonne!

Genieten geniet en nog eens genieten! Als je terug bent hoor ik de verhalen wel tijdend de saaie college's haha;)

xx

• 18 Januari 2010 - 11:44

A3, Lina En Martijn:

Fijn dat het blog werkt,kunnen we van jullie verhalen genieten. Het Spaans klinkt al goed.

• 18 Januari 2010 - 14:34

Marion & Rolf:

Net de eerste foto op twitter gezien. Krijgen we hier ook nog wat foto's te zien????????

• 18 Januari 2010 - 17:59

Henken Henny Rijkens:

ben blij met deze verhalen veel plezier en laat veel van je zien zodat jullie op internet
    geniet ervan met z'n 2tjes.groetjes henk enhenny

• 19 Januari 2010 - 10:52

Favocollega:

he favocollega, zit je nu al met in je blote kont op de playa???

• 19 Januari 2010 - 14:36

Heye:

Hey!

Tenminste goed aangekomen;) Heel veel plezier daar! Ben jaloers, waarom zijn hier geen vulkanen?!

xx heye